چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

در قسمت پیگیری سفارش، کد سفارشتان را وارد کنید.

اگر سوالی در مورد سفارشم داشته باشم چطور میتوانم آن را پیگیری کنم؟

بعد از ثبت سفارش، دال مارکت تیمچه از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت آنلاین پاسخگوی سوالات شما درباره وضعیت سفارش، مراحل ارسال، رویه مرجوعی و… است.

شماره تماس با پشتیبانی: 09058391154
ایمیل دال مارکت: dalmarket.ir@gmail.com

بعد از نهایی شدن سفارش،چه زمانی کالا به دستم میرسد؟

بعد از آماده سازی ارسال 3 تا 7 روز کاری کالا به دستتان خواهد رسید.

آیا امکان دسترسی به سوابق خرید های من وجود دارد؟

بله در صفحه پروفایل شما قسمتی با نام «سوابق خرید» وجود دارد که با وارد شدن به این قسمت، می‌توانید جزئیات خریدهای پیشین خود از دال مارکت را ببینید.

آیا دال مارکت برای سفارش های من صورت حساب فیزیکی ارسال میکند؟

بله،تمامی اقلاماتی که خرید کردید از طریق فاکتور ارسال میشود.
چه مدت بعد از تحویل سفارش،میتوانم مشکلات سفارشم را به پستیبانی اعلام کنم؟
اگر به هرگونه مشکلی با کالای دریافتی برخوردید، در سریع‌ترین زمان با پشتیبانی دال مارکت تماس بگیرید. ایراد ظاهری یا کسری اقلام همراه کالای خریداری‌شده، باید حداکثر ظرف 24 ساعت گزارش شود و ایرادهای فنی، شامل سرویس ضمانت هفت روزه بازگشت کالا هستند.
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید