چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟
در قسمت پیگیری سفارش، کد سفارشتان را وارد کنید.
اگر سوالی در مورد سفارشم داشته باشم چطور میتوانم آن را پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، دال مارکت تیمچه از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت آنلاین پاسخگوی سوالات شما درباره وضعیت سفارش، مراحل ارسال، رویه مرجوعی و… است.
شماره تماس با پشتیبانی: 09058391154
ایمیل دال مارکت: dalmarket.ir@gmail.com
بعد از نهایی شدن سفارش،چه زمانی کالا به دستم میرسد؟
بعد از آماده سازی ارسال 3 تا 7 روز کاری کالا به دستتان خواهد رسید.
آیا امکان دسترسی به سوابق خرید های من وجود دارد؟
بله در صفحه پروفایل شما قسمتی با نام «سوابق خرید» وجود دارد که با وارد شدن به این قسمت، میتوانید جزئیات خریدهای پیشین خود از دال مارکت را ببینید.
آیا دال مارکت برای سفارش های من صورت حساب فیزیکی ارسال میکند؟